Nieuws

vorige 10 nieuwsberichten

Onderzoeksuitslagen


Indien u aanvullend onderzoek hebt laten verrichten let er dan op dat u zelf belt voor de uitslag van uw onderzoek. We verwerken de uitslagen met 2 werkdagen.
Lees verder »

Service & Bereikbaarheid Praktijk


De praktijk heeft de laatste jaren inspanningen geleverd om te voldoen aan de module service en bereikbaarheid van de zorgverzekeraars. Dit betekent dat we op dit moment u de mogelijkheid bieden om een herhaalrecept aan te vragen via de praktijkwebsite. Ook meten wij de klanttevredenheid met als doel om de zorgverlening aan onze patiënten steeds te blijven verbeteren.
Lees verder »

Duurzame inzetbaarheid


Huisartspraktijk Schoone besteed aandacht aan Duurzame inzetbaarheid van werknemers. Dit project is mogelijk gemaakt door subsidie van ESF. Meer informatie vindt u op de onze website.
Lees verder »

Medische verklaring


Het komt steeds vaker voor dat instanties om een medische verklaring vragen. Deze verklaring mag uw eigen huisarts niet afgeven. De huisarts handelt op grond van de regels die de KNMG (beroepsorganisatie voor huisartsen) heeft opgesteld.
Lees verder »

Onze praktijk is NHG geaccrediteerd!


Het afgelopen jaar hebben we hard gewerkt om te voldoen aan de landelijke normen voor goede huisartsenzorg. En met een prachtig resultaat: het officiële keurmerk van het Nederlands Huisartsen Genootschap. Wij zijn trots!
Lees verder »

Ik geef Toestemming


Heeft u al toestemming gegeven om uw gegevens uit te wisselen met de huisartsenpost? De dokter in avond en weekend kan dan de belangrijkste medische gegevens van u inzien. Geef uw toestemming door aan de assistente of zo meteen tijdens uw consult aan de huisarts.
Lees verder »

Kwaliteitskeurmerk huisartsenpraktijk


Als praktijk willen graag de kwaliteit van de zorg die wij leveren aan u kritisch bekijken. En dat niet alleen want we streven naar het verkrijgen van het NPA- kwaliteitskeurmerk. Een door de NPA gekeurde praktijk voldoet aan landelijk vastgestelde normen en werkt gericht aan kwaliteitsverbetering.Om dit te kunnen vaststellen, laten wij ons als praktijk in 2017 helemaal doorlichten op het gebied van organisatie en praktijkvoering, medisch handelen en de mening van patiënten.
Lees verder »

Urine inleveren voor 9:30


Indien u onderzocht wordt op een blaasontsteking of urine brengt om een andere reden gelieve deze langs te brengen voor 9:30. De assistente vraagt u een formulier in te vullen en u kunt dan tussen 11.00-12.30 zelf bellen over de uitslag naar de assistente.
Lees verder »

Piekmomenten telefoon


Om onze bereikbaarheid te verbeteren vragen wij u rekening te houden met de piekmomenten aan de telefoon. Dit is 's ochtends van 8:00-9:00 uur en 's middags tussen 15:00-15:30. Wilt u sneller geholpen worden aan de telefoon dan kunt u het beste bellen buiten de piekuren.
Lees verder »

volgende 10 nieuwsberichten